بدون تردید هدف از انجام کلیه اقدامات منجر به بهبود در داروخانه ها ، کسب رضایت حداکثری ذی نفعان داروخانه(بیماران و مراجعین،تامین کنندگان ،کارکنان ،مطب ها و موسسات پزشکی و ....) و همین طور نیل به نتایج مالی مورد نظر است.

موسس داروخانه باید شاخص های مورد نظر را تعریف و ساز و کار لازم برای سنجش این شاخص ها را ایجاد نماید.

یکی از مهم ترین روش ها برای جمع آور اطلاعات مربوط به رضایت ذی نفعان ،از پرسشنامه است.

سه نمونه از پرسشنامه های مربوط به داروخانه ارائه می گردد:

form1

 form3

rzyabi1

 

 

تماس با ما

  • گرگان،جرجان،خیابان سجادیه شماره 37
  • 01732148240
  •  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • alarm clock  08:00صبح الی 15:00بعدظهر
  • office material مدیریت وب سایت دکتر ارمغان هوشیارفرد